26 Nisan 2008 Cumartesi

CİN TUNA PARKLARDA:))




biz ilkokul çağımızdaiken,cin ali nin maceralarının anlatıldığı küçük kitaplar vardı,başlık ordan esinlenildi;)bende cin Tuna mı söz verdiğim üzere,2 gün park park gezdirdim.bu gün evimizdeydik.bu fotoğraf,keçiören gazino daki fatih parkı.ipekcim,hani şu emekli ve yaşlı amca-teyzelerin mekanı olan park:))güzel ve insanı dinlendiren bir park,zaten onların tercih sebebide bu olsa gerek.Tunayı anneannesiyle fatih parkına götürdüm,hem Tuna eğlensin,hem anneannemiz biraz dinlensin diye...
eğlendiği keratanın her halinden belli.o kaydırağa çıkmak için,normal merdiven yerine,aralıklı demirler koyulmuş köprü şeklindeki merdiveni tercih etti,birazda,korkusuz alışsın amacıyla,ben teşvik ettim.ama acele edipte,en son demirde,eli ve ayağını aynı yere koyunca,ufak bir kaza atlattı kuzuşum:(Allahtan alttan ben kontrol ediyordumda,ucuz atlattık,havada yakaladım oğluşumu.aynı yere koyup,devam etmesini istedim,hiç tereddütsüz devam etti maşaAllah. kahvaltısını az yaptığı için,acıktı tabi paşa:)hiç sevmediği bir şey olan tavuk döneri bile biraz yedi,ne kadar acıktığını ordan anladım:)))ama gözü hala oyun alanındaydı;)
normal salıncaklardan bıkınca,yunuslara binmek istedi,çok fazla talep olmadığı için,yunuslarda epey,gönlünce sallandı..
buda,ertesi gün gittiğimiz parktan bir manzara.keçiören estergon kalesi.teleferikler yeni,henüz açılışı yapılmadığı için,şu sıralar deneme aşamasında gidip-geliyorlar.hemen sol köşede görünende,yöresel yemeklerin yapıldığı,özbek sofrası.hemen altında küçük bir şelale var.özbek kültürüne göre inşaa edilip,döşenmiş.yazın uğrak mekanlarımızdandı,bu yazda gidebilirsek,ordanda fotolarını eklerim Tuna nın.
o gün Tuna yı Nevzat dayısı ve songül yengesinin evine götürdük.Songül yengesinin günü varmış,bizide davet etti sağ olsun.anneannemizide alıp oraya gittik.çıkışta sitenin parkına girdik.manzarası gerçekten çok güzeldi ve Tuna dan başka sadece 2 çocuk vardı.küçük ama sessiz-sakin,güzel bir parktı.arkada yine estergon kalesi var ama çok net çıkmamış.
söz verdim diye parka götürdüm ama biraz abarttım herhalde,yolumuzun üzerinde 4 tane park vardı,4 ünede uğradık.sitenin parkı,tepebaşındaki park,asfalttaki bir birine yakın 2 park daha :))eve kadar yürüdü,çok az kucağıma aldım,onuda,ben hatırlatıp,yoruldun annecim,gel biraz kucağıma alıyım dediğim için geldi.aslında çok yorulmuştur ama park sevdasına yorgunluk aklına bile gelmedi.son 2 parkta çekemedim foto,çünkü artık bende yorulmuştum;) alttaki 3 foto,tepebaşındaki parkta çekilenler.

eve gelince(yaklaşık 2 saatte gelebildik,saat 20 civarlarında evdeydik.)ellerini ve yüzünü yıkayıp,bir şeyler yedirip yatırmaktı niyetim,nasıl olsa çok yorgun,hemen uyur diye düşünmüştüm.yedir-içir,altı-üstü ve biraz oyuncaklarıyla özlem gidermesi derken,saat 22:00 gibi yatırdım,tam 2 saat ayağımda,kucağımda,yanına yatarak salladım ama nafile,gözlerini kırpmadı bile.saat 24:00 te pes ettim ve babasıyla baş başa bırakıp biraz p.c. başına geçtim.uyutabildiğimde saat 01:45 i gösteriyordu:((bu fotoğrafta,ellerini-yüzünü yıkadığımda,ellerindeki bütün şampuanı kafasına bulaştırdığı için kafasınıda yıkamak zorunda kaldım,kafasını kaldırıp,aynaya baktığında,haline kahkahalarla güldü,çok komik olmuşum dimi anneee deyip deyip gülmeye devam etti.hemen makinayı alıp,o anı belgelemek istedim;))

Hiç yorum yok: