31 Mart 2009 Salı

ORDAN-BURDAN,ORTAYA KARIŞIKTA DİYEBİLİRİZ;))


yine Tuna'dan incilerle başlıyorum bloğumuza...



*geçenlerde sabah kalktığında"anne,biliyomusun,sabah olunca gözlerim rahatlıyo"dedi,hem hoşuma gitti,hem de aceba gözünde bir problemmi var,yoksa her zamanki incilerindenmi diye düşündüm..



*arkadaşı yusuf'un(http://yusufergun2006.blogspot.com/) montuyla,Tuna'nın montu aynı.bir kaç hafta önce Filiz'lere(http://oglumunilkyilari.blogspot.com/) gittiğimizde,dönerken yan yana geldiler Yusufla.Tuna yusuf'a dokundu,sonra bize baktı ve"kendim sandımda,ondan dokundum"dedi:)))


*oyuncaklarını gurupluyorum,aradığı(mız) çabuk bulunsun diye.çünkü bazen bulamadıkmı,kıyamet kopuyor.bazen babamız,bazende gelen misafirler giderken topladığında,karışabiliyor guruplar;)odasına girdiğimde,arabaların hepsini dökmüş,görmezden geldim.az sonra yanıma gelip"anne,her şeyi dağıtınca,herşeyi görebiliyorum"dedi:)arabalarının içine tabanca karışmış,onları döküncede tabancayı bulmuş kerata:))


*buzdolabında yer kalmadığı için iki maden suyunu balkona koymuştum,babamızda,pencerenin önüne çıkartmış,bizimki maden suyu delisi:)onları gördüya,illa içecek.o zaman havalar çok soğuktu tabi."anne,o sodalar üşüyodur dışarda,Tuna abim bizi içsin diyolar"dedi:)))sesini sevimlileştirerek"_hadi gel"diyor maden suyuna,o da güya"_gelemiyom"diyormuş;))bana dönüp"gelemiyom diyolar anne"dedi:)))çok sevimliydi o seslendirmeleri yaparken:)))


*çok koşuyor ve terliyor kerata,hele eve arkadaşları geldimi,tutabilene aşk olsun.bende birisine bahsederken,"kudurdular dün yine"diyorum;)yanıma yaklaştı,yine bilmiş bilmiş tavırla"anne,kaçmak demek kudurmak demek demiiii?"dedi:))))


*arabalar cd sindeki yeşil araba,kötü karakter,izleyen(çoğunlukla mecburen)anneler bilir;)hep arabaları ittirip,kaza yaptırıyor.2 yaş sendromundayızya,bazen coştuğu dönemlerde yeşil araba oluyor Tuna ve önüne geleni ittiriyor,hırçınlaşıyor,kral olmasını ve ya şimşek mc queen olmasını teklif ediyorum ama asla kabul etmiyor kerata;)elindeki yeşil arabayla yanıma gelip"anne,yeşil araba dediki,annen sana çikolata versin":)))çünkü her gün 1 küçük dilim çikolata hakkı var ve o günki hakkını kullanmıştı:))


*hasta olduğu dönem(bu defa çok fazla akıntısı oldu)burnu aktığında yanımda bitiyor ve çoğunlukla koşa koşa geliyor ve"anneeeee,sümüüüük"diye telaşlanıyor.o kadar çok sildimki,bıktım artık bu hastalığında.dediğini duymadım,"sabah beri diyorum,sen anlamıyosun,sümük akıyooo"dedi:)))


*Tuna'dan hastalık bana geçti ve o sabah çok bitkin olduğum için biraz daha yatmak istedim.Tuna'nın üstünü değiştirip,durumumu anlattım ve biraz arabalarıyla oynamasını,biraz sonra kalkıp kahvaltı hazırlayacağımı söyledim.belki 4-5 kere farklı bahanelerle yanıma geldi,istersen yat...en son bahane"anneee,kulağın 9 a benziyooo"dedi ve ben gülmekten kakmak zorunda kaldım:)))kendisi tersimde durduğu için,kulak memesi yukarda kaldı tabi,9 a benzetmiş,güzel bir benzetmeydi aslında;)


*her sabah üstünü değiştirmek zorunda kalıyorum,çünkü çişi bezi bile geçip,pijamalarını ıslatıyor.hem yatarken,hem sabaha karşı süt içiyor.o sabaha karşı sütünü içerken,ben bezini değiştiriyorum,ona rağmen yinede çoğunlukla ıslanıyor."gel bakalım,yine pipi çiş yapmış,üstün ıslanmış,değiştirelim üstünü"dedim.beyefendi zeytin yağ gibi üste çıktı"sen çok sinirlenince çok yapıyo,az sinirlenince az yapıyo"gülermisin,ağlarmısın.halbuki,altını ıslattığı için hiç kızmadım,çünkü gece farkında olmuyor,genel sinirlenmeden bahsetmiş olsa gerek;)



binada günümüz oluyor ve 2 kişi pasta yapıp götürüyoruz.ev sahibide,salata ve yine 1-2 çeşit pasta-börek yapıyor.gelde kilo alma işte;)sıra bendeydi ve sevgili blog arkadaşım hülya(http://buramburam.blogspot.com/) nın sürpriz kurabiyelerini yaptım.çok güzel oldu,tavsiye ederim.yiyen herkesin çok hoşuna gitti.görüntüsünün dışında,içinin lezzetide ayrı güzel.

yağan en son kar,bahçemizde çok güzel bir görüntü oluşturmuştu,Tuna ile pencereyi açıp,elimizi uzatarak karları yakalamaya çalıştık;)gökyüzü o kadar güzel görünüyorduki,milyonlarca noktacık,bize doğru iniyordu.bahçedeki yeşilliklerin üzerine inen karlar,adeta kar kristalleri gibi görünüyordu.fotolarda çok net görünmüyor bazı şeyler,ama görüntü çok güzeldi gerçekten..nerden geldiğini bilmiyorum ama,bahçemizdeki bir kaldırım taşı,Tuna'nın çok ilgisi çekti ve her gün pencereden bahçeye bakıp,taşın orda durup-durmadığını kontrol ediyor:)bahçeye indiğindeyse,mutlaka o taşı eline alıp inceliyor:)ortada görünende,o taş..


belki bu taraftakiler daha net çıkar demiştim ama aynı çıkmış görüntüsü..

Hümeyra ve Filiz,kısa bir alış-veriş macerasından sonra Keçiören'e yakın bir yerde olduklarını,müsait olup-olmadığımızı sordular ve bize geldiler.Tuna arkadaşı Enes ile çok eğlendi,bisikletini birlikte sürdüler;)şimşek mcqueen hayranı olduğunu bildikleri içinde,arkada görünen çadırı almışlar:)tekrar teşekkürler arkadaşlar..

bu sefer,şöför değişti;)

:))))arabalarla oynarken,kendinden geçiyor.yaptığı efektler çok güzel:)

şekilden şekile giriyor araba oynatacağım diye:)hele birde kafayı yere koyup,araba konuşturması var ki,görülmeye değer;)Suzan teyzemiz o yüzden"yer böcüü"koydu adını:))

işte bu da,meşhur"52"miz.youtube da mcqueen'in yabancısını[bu günlerde yabancı dile merak saldı bizim oğlan;)artık türkçesini o kadar çok izledi ki,resmen replikleri ezberledi,o yüzden herhalde sıkılıyorki,yabancısını açalım anne diyor;))]izlerken,ordaki çocukların arabalar cd sindeki arabalardan oluşan koleksiyonlarını görüp"bunlardan benim yok ki"diye kendini acındırınca,bende hemen evde bulunan malzemelerden,dergideki fotosuna bakarak çok istediği bu arabayı yaptım,ama o kadar aceleciki,resmen elim-ayağıma dolaştı yaparken,kaç dakikada yaptığımı hatırlamıyorum ama çok çabuk yapmak zorunda kaldım;)

bu da "52"mizin başka bir açıdan görüntüsü;)şu sıralar kaza yapmış,o yüzden tekerleklerinin 3 tanesi çıkmış durumda:)
Batuhan abisinin doğum günü pastasını yapmak için,un çıkarttım tezgaha.bana yardım etme teklifinde bulununca,"olur"demek gafletinde bulundum;))içerden bir şey almaya gitmiştim,kaç saniye sürdü dönmem bilmiyorum ama döndüğümde,bu halde buldum...ölçülü un-nişasta karışımına ellerini sokup,keçi ile kurt hikayesindeki kurt olmuş:))

:))hamuru fırın kabına boşaltana kadar,ciğerci kedileri gibi bekliyor kerata:)ama mutlu sona ulaşıyor...


Hiç yorum yok: