13 Nisan 2009 Pazartesi

MART-NİSAN ÇOK YOĞUNDUK...

Mart ve Nisan ayında doğan ne çok tanıdığımız varmış;)çocukları sevindirmek için bol bol doğum günü pastası yaptım onlara.onların gözündeki ışıltıyı,yüzündeki tatlı tebessümü görmek beni çok mutlu etti.bu arada pasta tecrübemi ilerletmiş oldum;)yine çok foto var ama onlardan önce her zamanki gibi Tuna'dan bir kaç inci yazıp öyle geçiyim:)

***son zamanlarda İnci Dila'nın doğum gününe hazırlık,anneanneler,derken sık çıktık dışarı.o gün yine anneannemize gidecektik"oğlum,hangi oyuncaklarını götürmek istiyorsan,çantana koy,birazdan çıkacağız"dedim."oooffffff,çok yaşlandıııım"dedi:)))ne demek istediğini anlamadım,"neden oğlum?"diye sorduğumda"misafirlere gitmekten çok yaşlandıııım"cevabını verdi:))))herhalde yoruldum demek istedi;)

***geçen akşam,Nergiz teyzesinin verdiği fıstıklardan yiyorduk.elinde yine her zamanki gibi arabaları vardı.bir ara yeşil arabasını fıstık poşetinin içine soktu,çıkarınca"çik(yeşil arabasının ismi)fıstığın içine girdi,şimdi fıstık yeşilimi oldu?"dedi:))))

***bu günlerde rakamlara ve yaşlara fena halde takmış durumda.bu seferde,içimiz dışımız rakam oldu:))artık espiri kabiliyetini geliştiriyor kendi kendine,geçen gün"anneee,10 la 10 yan yana gelince ne oluuur?"diye sorunca,bende"binon olur oğlum" dedim.daha önce defalarca sorduğu için,bu cevabı vereceğimi biliyordu tabi.espirisine hazırlıklıydı yani"binmem oooon"deyip güldü,bende ilk espirisi olduğu için hoşuma gitti ve güldüm:))

***Tuna odasında arabalarını konuşturuyordu,bende antreden geçerken,kulak misafiri oldum.bu arabalar cd.si oğluma çok şey öğretti,kibar söyleyemesede o kelimeyi duymak hoşuma gitti;))içerden gelen ses"dıggatını(dikkatini)toplaaaa,gaza basııın,hıııız,hıııız...":))))

***nerden duyduğunu sanırım kendiside hatırlamıyorki,sorduğumuzda"çik(yeşil arabası) söyledi dedi,izlediğim kadarıyle,o cd.de öyle bir kelime geçmiyordu,geçeceğinide zannetmiyorum.Saliş teyzesiyle araba konuştururlarken"mehramet(merhamet)et":)))dedi.Salişle birbirimize baktık o kelimeyi Tuna'dan ummadığımız için,"sendenmi duydu?"dedi Saliş,"hayır,bende senden duydu zannetmiştim"dedim,ikimizinde çok hoşuna gitti..

eveeeet,gelelim fotolaraaa..





Bu,oğlumdan 4 gün sonra doğan kankisi Sueda'ya yaptığım doğum günü pastası.kız çocukları prenseslerden hoşlandığı için,Sueda'ya da prenses pasta yaptım:)

Nergiz'den habersiz,kat komşularımız Gülşen ve Semiha ile anlaşıp,pasta-börek hazırladık ve Nergiz'lere sürpriz yaptık bizim evde.

Sueda pastasını çok beğendi,buda beni çok mutlu etti.işte,hep birlikte mum üflüyor Mahmut,Sueda,abisi BatuHan,benim miniğim ve Sevde..

burda tüm sevimliliğiyle,bana teşekkür ediyor cilveli kuzu;)
burdada Tuna'ya sarılmaya hazırlanıyor:))
Tuna'nın 2.kez kutladığımız,3.yaş günü;)))bunlarda,en sevdiği arabalar Çik Hiks(Chıck Hıcks) ve Kral.maalesef o günlerde mavi boya bulamadığımız için,Kral maviye yakın yeşil tonu oldu;)
Mart ayında gün bendeydi ve zaten kalabalık olan aile kutlamamıza arkadaşlar gelemediği için,aynı zamanda,Mart ayında doğan ve o gün gurubumuzda olan 4 kişi olması sebebiyle,yemekli yaptığımız günümüzün tatlısınıda,doğum günü pastası olarak yapmak istedim.hem doğum günü hem de günümüzü yaparak bir taşla iki kuş vurmuş olduk;)
işte doğum günü çocukları:))Ayşe teyzemiz,bu karede müsait olmadığı için bulunamayan Nermin teyzemiz,Edip Han ve Tunaaaaaa......
Bu pastada,yine kat komşum olan Gülşen'in kızı Sevde ve Semiha'nın oğlu Mahmut'un doğum günü pastaları.Mahmut'un doğum gününü unuttuğumuz için,Sevde'nin doğum günü olan 17 mart ta yapıp,Gülşen'e oturmaya gittik Nergiz ve Semiha ile.maalesef makinamın şarjı bittiği için,çocuklarla birlikte çekemedim.amaç,çocuklar mutlu olsundu,oldularda:)

30 Mart ta,Nergiz'in oğlu BatuHan'ın doğum günüydü.artık büyüdüğü için,ona daha ciddi,sade bir figür bulmam gerekiyordu.bir Fener Bahçeli olarak çok zor oldu ama,Galata Saray amblemli bir pasta yaptım;)


veee,geldik İnci Dila'nın doğum gününeeee.bu da İnci Dila için yaptığım prenses pastası.çok farklı hayallerim vardı ama istediğim gibi olmadı.

bu pastayı daha önce internette görmüştüm ve denemek istiyordum.nasıl olabilir?diye düşündüm ve bir "kümbet pasta"yapıp,üzerini şeker hamuruyla kapladım,sonrada süsledim.bu daha çok hoşuna gitti süslü kokoşumun;)

masamızdan bir kare...

anne ve babasıyla barbi pastasını keserken..
gözleri dalmış Tuna:)

Ana-oğul açılan hediyelere bakıyoruz..

şirinim:)

burda hangi araba olmuştu bilmiyorum ama kaçarken yakalayabildim:)

budaaa,süslü doğum günü çocuğumuz:)
aman ne süs,ne süs,kuaför e gidildi,makyaj yapıldı,babasına aldırdığı hediye gelinlik giyildi,sevimli şey...

minik gelinimiz,gelinliğini aldıkları gün hemen bir deneme yapmış;)severim senin pozlarını..

bu fotoya bayıldım,aceba neye kızıyordu?:)))

doğum gününde giydiği ilk kostümü:))çünkü sonra adeta defile yaptı.kız çocuğu işte,giyinmekten,takıp-takıştırmaktan çok hoşlanıyorlar..


pastayı çok merak etti,bebeğini çıkarmak istedi pasta kesilesiye kadar:)))
çok sevdikleri,Tuna ile paylaşamadıkları Saliş teyzesinin yanında ne kadarda mutlu görünüyor:)
işte İnci Dila'nın beklediği an,sonunda pasta kesiliyor,bebek çıkacak:))
ikinci kostümü,gelinliğiyle bir boydan foto..
bu foto da çok hoşuma gitti,çok doğal çıkmış prensesim:)
Allah bütün çocuklarımıza sağlıklı,mutlu,başarılı ömür versin....

2 yorum:

TuruncuTatlar dedi ki...

şükran ablacım bu güne kadar hiç mesaj yazmak nasip olmamıştı bloğuna. herşey birbirinden güzel olmuş çocuklar hele daha da güzel ne iyi etmişsin o minik yürekleri sevindirmişsin ellerine yüreğine sağlık.öptüm sizleri sağlıkla mutlu kalın..

sukran dedi ki...

semacım,çok teşekkür ederim canım.bende bengisu ve seni çok öpüyorum...