23 Kasım 2008 Pazar

HASTAYIZ,KEK YAPTIK,RÜKÜŞLER,TÜY AYIKLAMA..


Tuna dan son günlerin incileri;))

*bazen"çok tatlısın oğlum"dediğimde"sen de çok tatlısın"diyor.ben de"yok sen daha tatlısın"deyince"hayır,sen dahada tatlısın"diye muhabbet uzuyor,hem söylüyor,hem gülüyor.geçen gün Tuna yı öptüğümde"senin bana tatlıların gidoyoooo"dedi sırıtarak:)))

*yemek yiyecektik ve Tuna sulu boya ile resim boyuyordu"hadi oğlum,yemek yiyeceğiz"dediğimde"ben bi saate gelirim"dedi:)))son zamanlarda babasıyla çok muhabbetliler maşaAllah,laflarından da belli oluyor zaten;)sanırım babası dışarı çıkarken gitme diye ısrar ettiğinde babasının ona söylediği bir cümleydi:)

*yine bir şey için çağırdığımda"işimi toparlayımda geliyim tamammı?"dedi:))çok hoşuma gitti,bu replikte babasından olsa gerek;))

*ben ortalığa çeki-düzen vermeye çalışıyordum ki,Tuna yanıma geldi"hepimiz insanız demi anneeee?"dedi.hem şaşırdım,hem hoşuma gitti"evet annecim,nerden çıktı şimdi bu soru?"dedim"niye vuruyolaaar?"dedi:)sanırım yine bir vurdu-kırdı sahnesi çıktı,büyük ihtimalle Saliş teyzesi de Tuna ya öyle dedi geçtiğimiz günlerde t.v. izlerken,o da oyun oynarken Tuna nın aklına geldi ve benimle paylaşmak istedi;)

*salı gününden beri hasta olduğu için 3 gün evde kaldık,bizimkinin canı sıkıldı tabi;)bende onu oyalamak için türlü türlü oyunlar,oyuncaklar yaptım,çıkardım.harf bloğunu getirdim çoktan beri oynamadığını,özlediğini düşündüğüm için.döktüm ve hadi harfleri yerlerine yerleştirelim oğlum dedim.biraz yaptıktan sonra sıkıldı,"k"harfinin yerini isteksizce arıyordu,"hadi ama,sen biliyorsun bunları Tunacıııım"dedim.ne kadar sıkılmış ve kızmışsa"sabrıma yettin benim"dedi bana:)))))

*son zamanlarda çok yaygın hale gelen grip,Tuna yı da vurdu sonunda:(sık sık burnu akıyor ve bir telaş,yanımda bitiyor"sümüüüüüüük"diye.daha 2 saniye geçmiyor,tekrar:(silerken"sümkür oğlum"diyorum,sanırım kulakları ve başı ağrıyor sümkürürken,çünkü eli oralarda oluyor ve gözlerini kapatıyor.yine"hadi sümkür oğlum,bak sümük çıkmaz o zaman"dedim,yazık"ama gücüm yoooook"dedi...

*iştahı yok diye,az yiyor ama sık sık bir şeyler atıştırması için oyun oynarken yanına atıştırmalık yiyecek götürüyorum.birlikte yaptığımız kekten ve süt götürdüm odasında arabalarıyla oynarken.muzip muzip sırıttı ve"ne zahmet ettiiiin"dedi:)))o kadar hoşuma gitti ki:)

*karanlığı hiç sevmiyor Tuna.o yüzden hiç akşam olsun istemiyor.artık gece ve gündüzü de ayırdedebilyor tabi maşaAllah.yalnız gündüz yerine"düngüz"diyor:))))

gelelim foto ve videolaraaaa........


oğlumun canı kek istedi geçenlerde,daha doğrusu kek hamuru:))kekten çok,hamurunu yemeyi seviyor kerata,tabi birde kek yaparken,bana yardım etmeyi;)yine birlekte kek yaptık oğlumla...

işte,Tuna için mutlu son:))her kek sonrası bir banyo gerekiyor:)))

sulu boya yapmayı çok seviyor,o günkü faaliyetimiz,sulu boya resim!;)yapmaktı..

:)))İnci Dilayla tlefon konuşmaları.aslında telefonla konuşmayı pek sevmiyor,telefonda konuşmayı sevdiği bir kaç kişiden biri Dila.sanki ondan küçükmüş gibi"anneannen ordamı?"diyor:)))

başka bir kahvaltı tabağımız:)köfte pisicik.hepsini bitiremiyor tabi,özellikle hasta olduğu için son zamanlarda iştahı yok:(ama ne yese kar düşüncesiyle,elimden geleni ardıma koymuyorum;)eskiden hastalandığında,iştahı kesilince kahroluyordum,sanki çocuk açlıktan ölecekmiş gibi,artık alıştım,demekki gerçekten canı istemiyor,içi almıyor çocuğun,şimdi daha rahat davranıyorum,Tuna da kendini daha iyi hissediyor bu sayede;)

buryı yeni keşfetti:))zaten çocuklar dar,küçük yerlere girmeye bayılıyorlar...

halamın kızı Meral teyzemiz,hacca gidecek ayın 30 unda,bizde,onları ziyaret ettik bu gün anneannemiz,dedemiz,Saliş teyzemiz,Suzan teyzemiz ve Dila,Nevzat dayımız,songül yengemizle.maşaAllah,Meral teyzemizin kızı Feride ablaları bizim çocuklarla çok güzel ilgilendi,onları eğlendirdi.biraz odanın altını üstüne getirdiler hep birlikte ama sonra becerikli Feride ablaları elektirik süpürgesiyle bir güzel temizledi sağolsun..yalnız,Dila,Feride ablasının kıyafetlerinden giymiş,takmış takıştırmış, aynaya baka baka,müzik eşliğinde çok güzel dans ediyordu:)))

işte günün rüküşü,Diloş;)))bir de ona sorsak,kim bilir ne kadar şık görüyor kendisini hayal dünyasında:)) :)))ya Tuna ya ne demeli?:)))Feride ablasının tavşanlı kulaklığını takmış,ortalıkta dolanıyor:))
Tuna biraz Muhammet abisiyle terörist ve hırsız vurdu,sonra Muhammet abisi bilgisayar a dalınca,kızların oyunları onu pek açmadı;)o sıra biraz mızmızlardı,hastalığının ve maalesef yine uyumayışınında etkisi büyüktü tabi,beni biraz bunalttı ama sonra o da kızlara takıldı döneceğimiz zaman.her zamanki gibi dönmeye yakın haşır-neşir oldu arkadaşlarıyla ve gitmeyelim nidaları yükseldi hazırlanırken.çıkmadan toplu bir foto aldık günün anısına;) bu da final fotomuz:))))ne mi yapıyor?yeni aldığımız çoraplar,parmak aralarında renkli pamuklar biriktiriyor,Tuna da onları ayıklamaya bayılıyor:))giydirdikten çok kısa zaman sonra"hadi çıkaralımda bakalım anne,tüyler gelmişmiii?"diyor:)yatmadan önce tüy temizliği vardı:))


5 yorum:

HÜLYA dedi ki...

tunaya koca bir maşallah . herhali çok şirin .. Aahh bu çocuklar ne kadar saf ve şeker.. keike hep çocuk akalabilsek...

sevgiler canım .. allah çpocuklarımızın acısını göstermesin bize.

sukran dedi ki...

teşekkürler hülyacım.keşke,mümkün olsada çocuk kalabilsek,amin canım,hiç birimize göstermesin onların acılarını.bizdende sevgiler canım..

emine dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
emine dedi ki...

az önce bir yorum yazmıştım sildim yanlışlıkla şükran ablacım bayıldım tuna'nın sözlerine hele o sabrıma yettin nerden aklına gelmiş paşanın yerim ben onun dillerini maşallah çok akıllı bir çocuk tuna bugünlerde betül de bana amme demeye başladı akşam babası geldiğinde baba diye koşuyor kapılara çok mutlu oluyorum inşallah tuna gibi güzel güzel konuştuğu günleride görürüm o kekte ne tatlı olmuştur şimdi elleri değdi ya çok öpüyorum Tuna'yı ve seni

sukran dedi ki...

teşekkürler minecim.maşaAllah betül e,artık konuşmaya başlamış,şimdi daha da tatlı olmuştur annesi.sadece elimi değdi?keki çırparken mikseri yaladı durdu kerata:)))sabrıma yettin e gelince,bazı kelimelirin başını hatırlıyor,gerisini uyduruyor:))ama çok hoş oluyor ozaman.bende seni ve betül ü çok öptüm canım..