8 Nisan 2010 Perşembe

GÖLBAŞI,TUNA'NIN4.YAŞ 3. KUTLAMASI,İNCİ DİLA'NIN 5.YAŞ KUTLAMASI



Yine ara verince,haliyle konularda çoğaldı.fotolar çok,videolar var,o yüzden lafı uzatmadan hemen ekliyorum...


Tuna'nın 4.yaşını 3. kez,bu defa komşularımızla kutladık.şubat ve mart'da doğanlarımızın sayısı çok olunca,hepsininkini birlikte kutlamaya karar verdik,yani bir taşla epey kuş;))Tuna o gün yine çok gergindi.fotodaki bakışlar anlatıyor zaten,fazla söze ne hacet?

ondan başka herkes mutluydu,fazla dayanamayıp,o da ortama ayak uydurmak zorunda kaldı herhalde;)sağ olsun yan komşum Semiha'nın evinde kutladık.Tuna'nın yanındaki,kankimiz Sueda,onun yanındaki Sevde ablamız,yanındaki Sueda'nın abisi Batuhan ve Mahmut abimiz.

hiç bozulmaz İnş.çok güzel anlaşıyoruz çünkü,aman nazar değmesin;) doğum günü çocuğu çok olunca,pastamıza da böyle yazdırmak,en uygunuydu:)

veee,pastalarını üflüyorlar...

:)))) yine Tuna'nın ilginç bir uyku sitili,kurbağalama koydum bu sitilin adını:))resmen 360 derece dönüyor uykusunda çocuk.o yüzden üstünü açıyor diye,ince ve yumuşak battaniyesini göğsünden doluyorum:)

bu kadar büyük bir dinazoru ilk kez gördü,çok hoşuna gitti.şimşek mcqueen'in yarışçı arkadaşlarını almaya gitmiştik Panora AVMye Tuğba teyzemizin tavsiyesiyle,tüm çizgi film kahramanlarının oyuncakları vardı ama biz aradığımızı orda bile bulamadık.

ordan çıkışta,Gölbaşına gittik.Zülüş teyzemiz araba aldı ve sağ olsun Tuna'yı Panora AVMye götüreceğine söz verdiği için sözünü tuttu ve götürdü.vakit erken diye de,Gölbaşında birşeyler yer,çocukları oynatır döneriz dedik.Tuna bu kaydırağa bayıldı,dinazor değil,canavarmış bu:))

bu dinazor ona basit geldi,hiç hoşlanmadı ve yine canavara gittik;)defalarca kaydı ondan,hayalinde,ordaki çocuklarla araba yarışı yapıyordu kayarken,zor ikna ettik eve dönmek için.

bunlara da bindi ama illa canavar,illa canavar:)

bir poz da bu ağaçla aldık,İnci Dila poz verdi,Tuna tırmanmaya çalıştı..

kutlu doğum haftası dolayısıyle,sema gösterilerinin ve Peygamber efendimiz(s.a.v.) in anıldığı bir proğrama gittim hazır Tuna kreşteyken.sema gösterisi çok etkileyiciydi.

o kadar hüşu içinde dönüyorlardı ki,etkilenmemek elde değil...

ve gösterilerini bitirip,cübbelerini giydiler..

kuzenimiz ve süt kardeşimiz olan İnci Dila,5 yaşını doldurdu maş.aslıda ona çok sevimli olan miki'nin arkadaşı mini'li pasta yapacaktım şeker hamurundan,Tuna'nın Twty'li pastası gibi,ama yok,illa ben Bloom'lu(winx kızlarından biriymiş) pasta isterim diye tutturdu,ne yapalım,yaptım artık;)yazı yazacak yer kalmayınca,bisküilere yazıp,alt kısmına yerleştirdim sonradan.nice sağlıklı yaşlara güzel kızım..

Tuna burda kılkıvrım olmuş,şimşek mcqueen'in yabancı seslendirmelerini izliyor,orda yabancı çocukların arabalarını görüp"benim bundanda yok"diye ağzının suyu aka aka iç geçiriyor yavrum:))

işte buuu,doğum günü çocuğu,güleç yüzlü kızım İnci Dila.gülen yüzün hep gülsün inş.tatlı meleğim..

burda,İnci Dila'ya hediyesini verdi,merakla tepkisini bekliyor:)

çıkacak şeyleri,Dila'dan daha çok merak ediyor:))

hediye açma faslı bitene kadar Dila'ya eşlik etti Tuna:))



bakarken MaşaAllah demeyi unutmayın,olurmu;)rakamlara çok meraklı Tuna.ona rakam olsunda,ne olursa olsun yani.plaka no.larına merak salınca,plaka no.larını çok iyi bilen dedesiyle nerdeyse her gidişimizde,eğer günündeyse,plaka sayıyorlar.makinamın çekim süresi az olduğu için,bu kadar çekebildim.ama MaşaAllah hepsini biliyor plakaların,hatta bazen trafikte gördüğü no.hatırlayamayınca bana soruyor,eğer plakalar yazılı kağıdım yanımda yoksa,vay halime,itiraf ediyim,bende hepsini bilmiyorum çünkü;) canım benim,geniz akıntısı vardı,zaten zor konuşuyor,birde leptop'ta şimşek mcqueen seyredecekti,modemden sinyal gelmesini bekliyordu" yeter,yeteer,oldu"dedi birden heyecanla sinyali farkedince:)



şimarık sıpoşum benim,illa bir şeyleri değişik söyleyecekya:)bebek olmak,hoşuna gidiyormuş.başka zaman ben bebek değiliiim diye yırtınır dudur halbuki.

4 yorum:

OZY- dedi ki...

Maaşallah sayısal zekası ve hafızası çok iyi, ben sayıları birleştirme yeteneğini de çok beğeniyorum.
Bu arada şekerim 4. yaş 4. kutlama ne zaman?:PP

ipek dedi ki...

maşşallah maşşallaaah!
hayretle izledim. Ben bu yaşımda onun kadar iyi bilmediğim için de kendimden utandım:)
Amin dostluğunuz hiç bozulmaz inş. çok imreniyorum komşuluk/arkadaşlık ilişkilerine.
Yaptığın pasta yine muhteşem! ellerine sağlık Şükrancıım.
Ben de geçenlerde ilk defa içliköfte ve profitorol denedim. yaparken sonuçtan çok umutsuzdum ama güzel oldular. yiyenler devamını beklediklerini söyleyince daha bi mutlu oldum.
kurbağalama stiliyle uyumasına bayıldım.
inci dila da giderek annesine daha çok mu benziyor ne? Çok tatlılar maşallah!

sukran dedi ki...

:)))özycim,sezonu kapattık inci dila'nın doğum günüyle birlikte,artık seneye inş;)her çocuğun ilgi alanı farklı oluyor işte,arabalar cd sini sık izlemesininde rolü büyük rakamları birleştirmesinde,o yüzden o cd yi seviyorum ve hala seyretmesine izin veriyoru,artık türkçesini ezberlediği için,youtube den yabancı çocukların,o cd deki arabalarını takip ediyor;))

sukran dedi ki...

est.ipekim,yalnız değilsin,yazdımya,bende bilmiyorum,yanımda kağıt taşıyorum;)maş.sana hem içli köfte,hem profitrol he?nazar değer kızım sana dikkat et walla.profitrol yapmışlığım çok ama daha hiç içli köfte deneedim.evet canım,git gide annesine daha çok benziyor,hele bazı fotoları var,aynı annesinin küçüklüğü,çok kibar ve tatlı maş.