18 Mart 2010 Perşembe

4.YAŞ,2. KUTLAMA;)


Evet,2.kutlamayı,çalışanlarımız da olduğu için,hafta sonu yapmaya karar verdik.maşaAllah,22 kişiydik aile kutlamamızda:)aslında 25 kişi olacaktık ama mazareti olan 3 kişi gelemedi.işşşşte fotolaaar...

Bu,evdeki kutlama pastamız.küçük bey,Buz devri filmindeki Rudy ve Momma dinazorlarını istedi pastasında;)hatta kreşteki kutlama pastasının dinazorlu olmasını istedi de"olmaz oğlum,vahşi şeyler yasak kreşte,evdeki kutlama pastamıza yaparım"diye söz vermiştim:)

soframızdan bir görüntü.masamıza sığmayan pasta-böreklerimizde vardı,onları çekmeyi unuttuk tabi..


Bunlar,doğum günü prenseslerimiz:))yukarı doğru bakan,kuzenimiz,süt ablamız İnci Dila,solundaki onun arkadaşı Şeyma,onun yanındaki kankimiz Sueda,sağdaki pembeli olan da Dilek teyzemizin kızı Seda Nur...
aralarına,prensimiz de katıldı:)
Ayşenur,Dilek teyzemizin büyük kızı,genç kız oldu maşaAllah...
Tuna'yı gülerken yakalamak çok zor,hatta şu sıralar imkansız da denebilir;)
yaylı yatak üzerinde zıplamaya bayılıyor keratalar:))
Yumurcak T.V. deki Caillou en sevdiği çizgi filmlerden olduğu için,doğum günü hediyesi olarak,ona Caillou baskılı t-shirt u da olan eğitici set spariş etmiştim.fotoğrafını çekiyim deyince,şekilden şekile girdi şebeğim benim;)



herkes kalktıktan sonra,Tuna ve kankisi Sueda o kadar güzel oynuyordu ki,mutfağı toparlarken kulak kabarttım,dayanamayıp gizlice videoya çektim.çok loş çıkmış görüntü ama,yinede seçilebiliyor.Battal gazi hayranı olan oğlum,Allahtan erkek oyunlarından hoşlanan,maşaAllah uyumlu bir çocuk olan Suedayla Battal gazicilik oynuyor:))



oyuna o kadar dalmışlar ki,video çektiğimi hala farkedemediler.ama maalesef oyunlarını bitirmek zorunda kaldılar,çünkü Tuna'nın uyku saati yaklaşmıştı ve daha banyo yapacaktı,ertesi gün kreş vardı.ikiside oyunu bitirmik istemiyordu,canlarım benim...

çirkiiiiiin:)))gece soğuk duvara yapışıp hastalanmasın diye duvara dayadığımız eski yatağın üzerine çıkıp"hadi atıııım"diye nara atmaya bayılıyor.oyunun en çok sevdiği kısmı da,benim kement atıp onu ordan yeni yatağın üzerine düşürmem:))ne kahkahalar atıyor o zaman sıpoş;)))



3 yorum:

OZY- dedi ki...

OO Süper olmuş bu pasta da! Resim yeteneğinle pasta yapma yeteneğin biraraya gelince süper şeyler çıkıyor ortaya. Sen bunu ticarete dök:))

ipek dedi ki...

ozy ye aynen katılıyorum!
ne tatlı çıkmış fotoğraflarda maşallah. özellikle gözlüklü fotoğrafını çok beğendim. yeğenimizin çok yakışıklı olacağı şimdiden belli maşallah.

sukran dedi ki...

ayy,yok walla arkadaşlar,ne ticarette kabul görür,ne de zaten ben yaparım;))işte senede biiiiir güüüün,çocuk biraz olsun mutlu olsun diye acemice bir şeyler yapmaya çalışıyorum,nasıl olsa kusurları onlar görmüyor;)teşekkürler ipekim,genelde poz vermez ve foto çektirmeyi hiç sevmez,o fotosu o yüzden benimde hoşuma gitti,ağzının bulaşığıyla tatlı çıkmış;))