12 Ağustos 2010 Perşembe

HOŞ GELDİN RAMAZAN,TATİLİMİZ,NİŞANLAR VE TUNA'NIN YIL SONU GÖSTERİSİ..




işte dört gözle beklediğimiz mübarek ay geldiiii.inş.güzel ağırlar,dolu dolu yolcu ederiz misafirimizi.Rabbim hakkıyla geçirmek nasib etsin hepimize inş.



konular çoğaldı ama zaman öyle hızlı akıyor ki,yetişebilene aşkolsun.bende konuları bir demet yapıp öyle sunuyum istedim:)

yine Tuna'nın özlü sözlerinden bir kaçıyla kaçıyım ben;)


* dün sabah kalktığında yanıma geldi"anneee,gerçek gibi yüra(rüya)olur mu?"dedi."olur oğlum,öyle bir rüya mı gördün sen?"diye sordum"evet,gerçek sandım,senin aldığın hayvanlarım denize gitmişti,aslanımı alamadım,çok üzüldüm"dedi.ne kadar etkilenmiş rüyasından yazık:)


*bu günlerde kendisini pek acındırıyor.geçen teyzemi ziyarete gittiğimizde,balkondan bakarken,sevme amaçlı,omzunu hafifçe ıssırdım,bana döndü ve"yapmaaaaa,zaten ben zavalıyıııım"dedi mimiklerini acıklı ve sevimli yaparak:)))

ertesi gün de,kilotunu giydirirken biraz canı yanmış"anne acıttıııın"dedi.bende"ama bende sana kızdım"dediğimde yine acındırarak"sana sabah demiştim ya,ben zavallıyım"dedi.merak ettim"nasıl zavallı olunur Tuna?"dedim"birisi vurduğu zaman,gözlerimi tatlı açıyorum(sanırım,çok masum bakıyorum demek istedi)"dedi,arkasından da ekledi"hani ben zavallıyım ya,bana çok yemek vermelisin" :)))))sanki verdiğim bir lokmacık yemeği yiyor da,çok yiyecekmiş :))





bu,bu sene gittiğimiz tatilimizden bir kare.çocuklar geçen sene sarımsaklıyı çok sevmişti,niyetimiz oraya gitmekti ama,Saliha teyzemizin arkadaşı,bir de Dikili'yi deneyin,orası da çok güzel deyince,rotayı Dikili Salihleraltı'na çevirdik...



kiraladığımız ev dublex olduğu için,yatak odaları üst kattaydı,klima olmayınca,uyumak eziyet gibi geldi bize ve alt kattaki salonda,kanepeleri birleştirip,Suzan,Saliha ve ben,çocuklarla birlikte orda yattık:))



teşkilat tamam,istikamet plaj,ileriiiii...


geçen sene sahilde ayağı kayıp,denize düşerek su yutan oğlum,denize girmemişti hiç.tabi tatilde benim içime sinmemişti.ama bu sene hiç denizden çıkaramadık maş.



bol bol denize girip,kaleler inşa ettiler bizim bıdıklar:)


güneşlenirken de pet şişelere kum doldurup,oyunlar icat ettiler:)bakışını sevsinler,sevimli şey..



Tuna,balkonun duvarında akrobasi hareketleri yaparken,onun o hareketliliğine alışık olmayanların"aman düşersin"uyarılarının taklitlerini yapıp güldürdü bizi:))ağzını,gözünü yamultarak"dütertiiiiin"dedi durdu akşama kadar..


yine bakıpta"ne kadar güzel anlaşıyorlar,kardeş kardeş sarılmışlar"düşüncesine kapılınmayacak bir poz.eğer blogspottaki video sorunu giderilmişse,koyacağım video,bu görüntüye tamamen zıt görüntüler içeriyor çünkü:))sakin bir anımızda çekilen bir foto bu..eh,iki çocukla tabiki olacak o kadar,yine de çok güzel bir tatildi...



burası da kaldığımız ev.çok güzeldi ama sahibi İst.olduğu için içine pek bakılmamış.site olduğu için,çevre düzenlemesi çok güzeldi ama,bekçi bahçeler ve evin etrafına bakıyor.bahçenin etrafını adaçayları çevirmiş,bahçelerde armut,elma,şeftali v.b.meyveler var.sahile de çok yakındık..




makarnasını at yapıp bindi,Fatih Sultan Mehmet oldu oğlum:))bizlerde yeni çeri askerleri olduk,emirler yağdırdı durdu hepimize kerata..



Tom ve jeri denizden yeni çıkmış:))



en büyük zevklerinden biri,ellerindeki büyük şırınga benzeri oyuncaklarıydı.birbirlerine su sıkıp bazen eğlendiler,bazen kavga ettiler:)



güneşlenirken,bir meyve molası:))


prenses meyvesine henüz başlamamış..



bizim paşa,kendini bir Fatih Sultan Mehmet zannediyor,bir Ulubat'lı Hasan zannediyor(yeri gelmişken,geçenlerde"anne,Ulubat'lı Hasan'a çok ok battığı için mi Ulu bat lı demişleeeer?"diye sorunca,çok gülesim geldi:)))bazen de TRT Çocuk kanalındaki "İnami"çizgi flmindeki İnami zannediyor..burda kılıçları kuşanmış,efe efe dolaşıyordu,hemen bir poz aldım:))



ama burda Fatih Sultan Mehmet olduğundan eminim,çünkü hem net te çizgi filmini izliyor,hem de canlandırıyordu:)))kim bilir hayalinde,o at Fatih'in bindiği bembeyaz at,kendisi de tüm ihtişamıyla İst.giren Fatih gibidir de,biz anlamıyoruz çocuğu;))



bu aralar nişanlarımız,sözlerimiz,ramazandan sonra düğünlerimiz çok maş.Ağustos'un 1 inde,Mehmet dayımızın kızı Meryem ablamızın,Haziran'ın 29 unda da Aynur teyzemizin kızı Tuğba ablamızın yüzükleri takıldı.Allah hayırlı etsin,ağız tadı ve geçim versin hepsine de inş.bunlar Mehmet dayımız,Süheyla yengemiz,Meryem ablamız,damadımız Tuncay abimiz ve Harun Levent abimiz...
bunlar da,Tuğba ablamız,Aziz eniştemiz,Aynur teyzemiz,Hüseyin eniştemiz,onun anne ve babası.



çıkarmı,çıkmazmı?yaparmı,yapmazmı?endişelerim boşunaymış.gösteriye de çıktııı,aslanlar gibi de rolünü yaptı oğluşum maş.ama eve dönerken bir kapris,bir hırçınlık,sormayın gitsin.eh,sanatçı kaprisi,olacak o kadar artık:))) sağdan 2.tavşan,bizimki;)perdenin önünde olduğu için karanlıktan pek seçilmiyor..



sahne ışığından olsa gerek,fotolar çok kötü çıktı.makinamın ayarlarını çok iyi bilmiyorum maalesef,ama yine de koycam dedim:))burda da,soldaki tavşan,benim tavşanım;)))



çıkışta arkadaşlarıyla bir foto çekelim istedik ama Tuna inatlaştı,yerden kalkmak istemedi,hatta poz da vermedi ama kafasını kaldırdığı bir anı yakaladım:)öndeki,sınıf arkadaşımız,en sevdiği arkadaşlarından Mehmet Kerem,yanındaki de,kankimiz Sueda.arkamızda da anneannemiz var...



maalesef,çok uğraşmama rağmen,video ekleyemedim,sanırım sorun hala giderilmemiş:( birisi Tuna'nın gösteri videosu,diğeri de çok komik tatil videosuydu(facebook ta çoğu arkadaşımız izledi sanırım,Suzan teyzemiş eklemiş oraya),bu sorun uzun zamandır var,neden giderilmiyor aceba?


Hiç yorum yok: