19 Mayıs 2008 Pazartesi

TADİLAT NEDENİYLE,1 HAFTA KAPALIYIZ:))

Evet,çarşamba günü boya-badana işimiz başlayacağı için,muhtemelen yarından itibaren bloğumuzu 1 hafta süreyle açamıyacağız:(inşallah işlerimiz yolunda gider ve çabuk biterde,bir an evvel kurulu düzenimize kavuşuruz.çocukla badananın düşüncesi bile korkunç:(evde olacağımızı düşünmüştük,oda oda yaptırırız diyorduk ama usta gelip evi inceledi ve"eğer kalabileceğiniz bir yer varsa,bu evi 3 günde bitiririz,çünkü çok işi var,yaparkende çok toz ve koku olur,çocuğa zarar verebilir,daha küçükmüş çocuğunuz"dedi.bizde Tuna ile anneannemizde kalmaya karar verdik,babamızın evde işleri olduğu için,o evde kalacak.belki suzan teyzemize ve zülüş teyzemize de misafirliğe gidebiliriz.

geçen cuma şeytanın bacağını kırmıştıkya benden ayrı Suedalarla parka gittiğinde Tuna,hala bacağı kırık şeytanın MaşaAllah;)c.tesi günü babasıyla,bir üst sokağımızdaki bakkala ekmek ve sakız almaya gittiler,baba oğul pek memnun kaldılar bu kısa gezintiden;)inşallah hep böyle devam eder..

dün kiler olarak kullandığımız odayı temizledik Saliş teyzemiz ve Özgür dayımızla,sağ olsunlar,onlar olmasa mümkün değil biz oranın içinden çıkamazdık.ama akşam yaptığımız için,bitmemişti tabi.bu gün gündüz İnci Dila nın babaannesine davetliydik,gündüzde zaten evimiz müsait değildi,o yüzden bari günümüzü değerlendirelim dedik ve İnci Dila,suzan teyzemiz,anneannemiz,dedemiz,saliş teyzemizle birlikte 100.yıl a,İnci Dila nın babaannesi Sevcan teyzelere gittik.bir ara yakınlarındaki parka gittik,Tuna her zamanki gibi çakıl taşlarıyla oynamaktan daha çok zevk aldı:)dönüşte,berber amcamıza uğrayıp,Tuna nın 1 haftadır kestirmeyi planlayıp,kestiremediğimiz saçını kestirdik,o kadar uykusu vardıki,ona rağmen çok uslu durdu yine MaşaAllah.dönüşte kileri temizlemeye devam ettik.sonra Tuna nın yemeğini yedirip yatırdım.süt istedi,ısıtıp koydum biberonuna,biraz içtikten sonra,dişlerini fırçalamak istedim ama midesi bulanmış,fışkırırcasına kustu 2 kez:((çok kötü bir manzaraydı.Tuna nın saçları,elleri,üstü,benim üstüm,odasının halısı,parkeler ve yatağı hep kusmuk olmuştu.hemen soyup banyoya soktum,o kadar sevindiki banyo yapacağım diye kerata:)fakat titriyordu kuzuşum,"üşüyormusun annecim?"diye sordum,üşüyorum dermi,banyo dan çıkacağım diye;)"üşümüyoruuuum"dedi sesi titreyerek,çok bekletmeden,hemen saçlarını ve vücudunu şampuanladım ve çıkardım banyodan.üzerini giydirirken kavga ettik,ben hasta olacak korkusuyla alelacele giydirmeye çabalarken,Tuna oyun istiyor ve 5 kere bağladığım bezini açıp açıp kaçıyordu,sonra giydirip saçlarını kuruttum,sanırım bu gün arabada ve parkta midesini üşüttü,çok pis kokuyordu kusmuğu,hemen nane-limon kaynatıp biberonuna koydum ve ağrı kesici,ateş düşürücü bir şurup içirip uyuttum.inşallah sabah sapasağlam kalkarda birde hastalıkla uğraşmayız şu badana telaşının arasında...

kileri boşaltmamıza yardım için gelen Özgür dayısını rehin alan Tuna,olmadık işkenceler yaptı dayısına:))bowling oynadıklarına kim inanır?(Kadir İnanır:))) )Özgür dayısını bulmuşken,tüm marifetlerini sergiledi,bol bol hasret giderdiler,kulağına bir şey söylemeye gitti bir ara;)100.yıl da sitenin parkında eğlenmek için,uyku saatinde firar edenTuna... firarın ortakçısı İnci Dila,elinde Tuna nın (şabba)şapkasıyla;)
İnci Dila parka giderken bir sopa buldu,Tuna bunu görürde dururmu?sopa olmasada,bir tahta parçası buldu ve parktan dönene kadar elinden bırakmadı..kaydırağa,kaymak amaçlı değil,tahta parçasına koyduğu çakıl taşlarını aşağıya yuvarlamak için çıktı;)kaydırakta,ellerini kaydırağa sürerek,elektiriklenme sağlayıp,bir birine elektirik geçirmeye çalışan abla ve abilerini seyrederken,çığlıklarından ürkmesine rağmen,büyük bir zevkle izledi çekişmelerini..boş parkta yerlere serilip,fırsatı değerlendirirken... İnci Dila ile bir ara tahterevalliye bindiler..park çıkışı,kedi kovalarken.maalesef kedi çok hızlı koştuğu için,karemize dahil edemedik kendilerini.. İnci Dila nın babaannesine döndüğümüzde,uykusuzluktan yerlere serildi ama yine uyutma çabalarım sonuç vermedi maalesef.yattıkları bu kırlentler için az çekişmedi keratalar.Tuna uykusuzluktan,İnci Dila da,evi benimsediği için huysuzluk yaptılar,olan bize oldu;)berberde kuzu kuzu oturdu tüm uykusuzluğuna rağmen MaşaAllah.. özellikle saç tıraşı yapan makinayı çok seviyor,"vuuuuu"diye ses çıkarıyor olmasından dolayı;)sıhhatler olsun kuzucuk...

Hiç yorum yok: