25 Mayıs 2008 Pazar

BLOĞUMUZ YENİ MACERALARIYLA HİZMETİNİZDE;))


Eveeet,çok şükür badanamız-boyamız bitti ve evimize döndük.3 gün anneannemizde,1 günde zülüş teyzemizde kaldık evdeki tadilat süresince.Tuna evimizi,oyuncaklarını özledi ama oralardaki gırgır-şamata daha zevkliydi onun için;)bir ara eve uğradık,"noolmuş anne evimizeee?"diye soru çocuk o dağınıklık ve karışıklığı görünce şaşkın şaşkın.bu gün evimize geldiğimizdede,"halılarımız nerde anne"dedi.çok şükürki,korktuğumuz kadar olmadı.sağ olsun ustalar titiz ve temiz çalışmış,her şeyden önce,söz verdikleri tarihte de bitirdiler.ortaya topladıkları eşyaları balyalayıp,döküp-saçmadan boyamış,tekrar eşyaları yerlerine yerleştirmişler sağ olsunlar,o yüzdende çok karışıklık olmadı.badana-boya yaptıracak arkadaşlarımıza tavsiye ediyoruz.çok yorgunum ama yazmadanda edemedim,bir kaç satır bari yazıyım istedim.yarın halılarımız yıkama fabrikasından gelecek,yeni kombi taktırdığımız için yerden kırdıkları fayansların yerine fayans takmak için tesisatçılar gelecek,pencerelere güvenlik kiliti takmak için ustalar gelecek(malum,artık Tuna cam-pencere,koltuk-vitrin farketmeksizin tırmanışlara yoğunluk vermiş durumda)dolap içleri ve depo olarak kullandığımız kiler düzelecek,yani işimiz henüz bitmiş değil,fotoları ekleyip hemen yatmayı düşünüyorum...
o kadar acıkmıştıki,bir eline soğan,bir elinede ekmek alıp,iştahla yedi anneannesinde:))keşke hep iştahı olsa..bu arada,hadi oğlum,fotoğrafını çekeceğim dediğimde,klasik pozunu verdi;))hemen"haaah haaah haaaah"demeye başlıyor,sanırım ilk foto çekeceğiz dediğimizde,aynı zamanda biraz gülümse demiştik:)) burdada,zeybek oynuyor zannedilmesin,bir kaç lokma yeyince,gözünün önü ışıdı keratanın:)))
kaldığımız günün sabahı,zülüşün bahçesinde çok güzel bir kahvaltı yaptık Zülüş ve Salişle.Tuna çok seviyor diye,evin önünden geçen simitçiden simit bile aldı Zülüş Tuna ya..kerata,bıçak kullanmaya bayılıyor,elinden alabilene aşkolsun..yumurtasını kendisi kesmeye çalışırken..bu günlerde bir yerlerden tutunup asılmaya bayılıyor,boyunumu uzatmaya çalışıyor aceba;))pencereden sonra,bir de kapıyı denedi:)onunlada yetinmeyip,Zülüş ü de davet etti,"çok güzeeel,sende yap Zülüş"diye:)))
her fırsatta,anneannesinin kapısına yaptığı gibi,bizim kapılardanda bu şekilde asılıyor,küçük maymun;))

4 yorum:

ipek dedi ki...

Ee hani yeni maceralar??:)

"Şükran ne güzel sık sık ve uzun uzun yazıyor" derken nazar mı değdirdik ne?

Kapıya pencereye tırmanmış halleri çok şeker.

sukran dedi ki...

sende bu saatte ayaktasın he?az önce yeni maceralarımızı yazdım,o zaman yorumun yoktu,aynı saatlerde ayaktayız;)evet ipekim epeydir ihmal ettim istemeyerek,çok özledim ama yazmayı:)bende yazmadan önce kara kuzuya baktım,maşaAllah çok tatlı kara kuzum,çakıl çakmaktaş resmine bayıldım.artık daha sık yazmaya çalışırım inş.çok öpüyorum canım.

hümeyra dedi ki...

sonunda bloga girebildim cok sukur
cook hosuma gitti tuna masallah cok tatli cikmis her fotoda

harikalar diyarinda bayagi eglenmissiniz tuna cok mutlu cikmis masallah allah bozmasin

hele aynur ablanin taklidini yapmasii:)masallah bu yasta bu kabiliyett
tunacimm seni coook seviyorumm
vee opuyorumm

bundan sonra daha cok girmeye calisacagim insallah
sevgilerimle

sukran dedi ki...

teşekkür ederiz hümeyra teyzesi.tabiki canım,her gün bekleriz:))çooook öpüyoruz seni..